Monday, December 28, 2009

Bradul meu artificial

Hai sa va povestesc cum de am eu brad artificial de 3 metri intr-o camera de 2,5 m inaltime.
Acum vreo 3 ani...sa fie..sau mai mult....a fost criza de brazi pe la noi n oras....si am tot amanat sa luam, pina nu am mai avut ce lua....
bineinteles ca l-am expediat pe MAN ca-n povesti: "du-te! si fara brad nu vii"
...si a venit saracu om ..nu pot povesti cu ce nervi (de nu a vorbit cu mine vreo 2 zile) cu BRADUL!!! singurul care l-a mai gasit la ora aia in seara aia...un brad imens...probabil pentru vile, centre comerciale, firme....sau de pus afara, mai stiu eu....
...asa am ajuns eu sa salvez natura, si sa am si un brad in casa de se minuneaza si Mos Craciun cind il vede! nu mai zic ...varful bradului e in camera copilului pe post de "bradut"

iaca-ta-l:

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...