Thursday, February 04, 2010

Ginduri rebele penrtu cineva care daca e la fel de sherlock stie si nu isi face griji

      Uneori/de cele mai multe ori chiar imi reuseste si ma conving ca sunt un om puternic. si uneori chiar cred despre mine ca pot sa rastorn muntii singura, si chiar nu am nevoie de nici un ajutor....si merg asa inainte , fara sa gindesc prea mult la ce mi-as dori, la ce flori as mirosi daca as avea vreme sa ma opresc si sa le vad, doar. si nu ma intreb deloc daca as vrea sa imi odihnesc capul pe un umar...nu...nu vreau sa stiu raspunsul asta.
     Si de fiecare data cind ma infurii ca viata mi se pare aspra cu mine, vad un ingeras alaturi cu ochii mari...si nu mi se mai pare aspra deloc
Imi dau seama ca sunt binecuvantata. Imi dau seama ca am cunoscut fericirea pina la lacrimi doar privind-o, pe ea, pe ingerasa mea.  si aici nu e doar o vorba, nu.  E o binecuvantare pe care o traiesc in viata de zi cu zi, si pentru care aduc multumiri Celui de Sus.

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...