Sunday, May 23, 2010

Tablouri cu maci

De ceva vreme imi place sa pictez maci...de ce? de unde? ..nu stiu, stiu doar ca ma inspira, si o panza complet alba nu ma sperie, din contra, abia astept sa o "infloresc"si sa mai dau o raita in magazinul de "art supplies"
JUST SMILE
DREAM OF ME

EXPLORE
SECRET GARDEN
Majoritatea inca le mai am, si daca doriti mai multe detalii... sau deja va imaginati unul dintre ele pe perete, lasati-mi un mesaj.
Sau orice, comentarii: plac, nu plac....;)
Sper sa ne mai auzim curand cu lucruri simai dragute. Numai bine va dorec!!

2 comments:

  1. Mie imi plac enorm de mult! In fine, si macii se intampla sa-mi paca foarte mult, poate de aceea :) Abia astept sa apara pe campuri si sa le fac poze :) Oricum, ai muuuult talent!

    ReplyDelete
  2. Ai mare dreptate, nu stiu daca poate spune cineva ca nu iubeste macii! Iar daca vrei sa faci fotografii, sa stii ca sunt deja pe campii si la margini de drumuri.
    Iti multumesc pentru mesaj si pentru aprecieri! Pupicei!
    Ioana.

    ReplyDelete

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...