Friday, July 02, 2010

Maci din fetru ...bentite pentru par....again :)

Cred ca nu v-am zis, dar saptamina asta mi-am pus primul produs pe Etsy! sunt foarte incantata, si, chiar am avut citeva emotii pe masura ce postam primul meu produs!...
Acum sunt 8 la numar...unele noi create...altele din cele ce le am pe stoc.
Sper sa ma ridic totusi la nivelul cerut...(produse frumoase, sa fiu destul de creativa, sa fie de calitate, sa fac fotografii buune...etc)
Hai sa va arat citeva bentite de par cu maci din fetru..vreau safac mai multe modele si combinatii de culori:
Macii in nuante de verde
Macii mai mult sau mai putin galbui

bineinteles clasicul: alb, negru si rosu...si gri.

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...