Wednesday, August 18, 2010

Gata! E lila!

Ei, cum ziceam, Deea e fericita stapina a doi pereti lila, putin mai inchis decit ma asteptam, deci, mai mult lavanda.
Acum mi se pare cam lovit dulapul in care-si pastreaza carti/jocuri/jucarii....

....si vreau asta: 

Aseara am "pictat" cu var mov cu betisoarele de urechi...:D .pentru ca nu stiu pe unde mi-am ascuns pensoanele...
*~* trebuia neaparat sa pastrez la indicatiile deeei o floare pictata de mine mai demult - una;
          *~* si a doua: nu am vrut deloc sa renunt la bucatica de perete unde am masurat-o de cind ne-am mutat in apartamentul asta (la 1 an si 8 luni.....pina acum). Asa ca a trebuit sa le fac parte integranta din intreg..

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...