Sunday, January 30, 2011

Mama normala, copil minunat

Ca orice mama normala, zic eu, cred ca al meu copil e frumos, destept, talentat, macar atit, ca de nu, parca nu as fi o mama normala, nu-i asa? de nu mi s-ar parea fata mea cea mai cea si peste poate de... si neintrecut de....ce fel de mama zanateca as mai fi eu?

Mmm da, din prima secunda cind am vazut-o mi-am pierdut total puterea de a fi obiectiva cu fiinta ce mi-a schimbat viata - ei nu chiar din prima secunda, ca eram total inca sub anestezie si nu vroiam decit sa dorm, cind o asistenta uricioasa tipa la mine sa ma trezesc si-mi cara palme....
dar...revenind la ce vroiam sa zic...
acum ca Deea se crede si ea o mica artista, trebuie sa ma laud cu tabloutele ei pentru ca  imi place modul in care vede ea lumea: inimioare cu ochi cu gene lungi, note muzicale, flori si ingerasi.
 i-am cumparat si panze; sau le-am spus celor care ma intrebau ce sa-i ia de ziua ei, bineinteles: "panze!" :D
"Flower from the heart" care l-a "vandut" cuiva din USA, care nu a mai ajuns unde trebuia si am dat banii inapoi...dar "vandut" ramane :D

doua inimi cantacioase, pe care a vrut sa-l daruiasca Doamnei Invatatoare la final de semestru :D

Aici cred ca avea vreo 3 ani, si bunica era macar ingrijorata de halul in care punea culorile peste tot :))

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...