Saturday, March 12, 2011

Taftale, satin si o tema: pene de paun

Azi am primt tema dis de dimineata: flori textile avand in gind minunatele pene de paun!
Yu-huuu! mi-am zis si...
    silitoare cum sunt, am fugit repejor dupa materiale noi ...pentru ca cele pe care le aveam nu ma inspirau citusi de putin, desi nu mai incap in cutia in care ar trebui sa incapa....hmmm!
Am dat peste  Doamna Cristina, o minunatie de femeie, pe care desi o vazusem doar de 5 minute am si indragit-o! Gata! M-a cucerit cu vorbele ei repezi si prietenoase! Ma are de clienta fidela de-acum si toate materialele mi le voi lua de-acolo :)
 Iata si florile construite azi: (imi fixasem target 9 modele si am ajuns doar la 7, dar sunt mutumita- trebuie sa-mi fixez targeturi undeva gen Himalaya, ca sa urc pe Vf. Omu)

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...