Sunday, June 12, 2011

Serbare

E vremea serbarilor de final de an, si daca nu prinzi un loc in fata sa faci citeva fotografii copilului tau, risti sa ai partial, in fotografie si citeva capete de parinti, si maini cu alte aparate foto.
Daca s-a intamplat asa, nu-i bai, sunt multe programe pe net gratuite sa poti "elimina" sa zicem, toate cele ce nu iti plac. Eu folosesc Photoscape - si din cite am mai descarcat si folosit, asta imi place foarte mult.
Exemplu:

Iata ce a iesit

din:
fotografia neprelucrata
Frumos, nu?
De ce sa nu o ai si pe hartie, amintirea aia de la serbare cind sunt atit de dragalasi copii, hai sa uitam ca nu am avut un loc ideal intre parinti!
Daca doriti ceva, orice, din fotografiile voastre superbe si nu aveti timp, chemare, le pot face eu cu mare drag, pentru voi. Dati-mi de stire doar!

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...