Sunday, February 16, 2014

Intr-o zi, fasole

Nu stiu si nu inteleg de ce fasolele nu sunt si ele iubite. Poate pentru ca sunt considerate "mancarea saracului" alaturi de cartofi. mmm! minunatii cartofi pe care toti ii iubim pe ascuns, mai ales pe cei prajiti, ca fereasca-te sa spui in compania unor "doamne bine" ca iti plac, sau ca ii dai copilului din cand in cand macar. Oi, hai ca nu merg in directia asta ca ma apuc sa spun despre pranzuri copioase formate din 3 frunzulite de rucola, asezonate cu o picatura de lamaie, sau hai, sa facem un abuz, si sa punem si un fir de sare. Ulei??? nuuuu. nu ulei! Desert? 1/15 dintr-o capsuna. (ca tot am invatat despre fractii la scoala) aduse la numitor comun cu 5 pahare de apa.

Deci, sa ma intorc frumos spre dragele de fasole, facute asa cum imi place mie, cu muuulta ceapa si morcovi si ardei (de la congelator) aveam in casa si o bucatica de telina, pe care am pus-o. Carnati afumati, facuti de tata, si cativa de magazin, plini de e-uri sa nu cumva sa intram in sevraj.

Aaa! nitel usturoi, piper, cimbru bineinteles



Intai, pun usturoiul si condimentele in ulei, cateva secunde, nu mult, ca imediat usturoiul se transform in ce nu vrei si nu mai miroase bine.

e bine sa ai la indemana ceapa si celelalte taiate sau date prin razatoarea mare
carnatii ii prajesc separat in alta tigaie
Fasolea fierbe de mult, cu 'n-shpe ape schimbate, si inmuiate de cu seara. Noroc de cana de fiert pe care am luat-o cu fabuloasa suma de 30 lei si care face toti banii. 

stinse cu suc de rosii, tot de la tata, facut cu rosii bune, din gradina :)

si gata! Ta-daaa! Fasole cu carnati!

Cum altfel sa mananci fasolele, decat cu un ochi alaturi (daca ai, adauga-ti in farfurie si ceva cascaval afumat, merge de minune, eu nu am avut) 
Sa nu uit de muraturi: mere si castraveti :) 
...si asa, ca sa m laud pe final, merele murate, puse tot de tatal meu, cu mere din copacullui din gradina lui. Best!
Te iubim, tati!

Sa aveti pofta si sanatate!



No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...