Friday, November 13, 2009

Caloriferul de fonta

Caloriferele mele is de fonta.....de ce? ca mi se par mie mai eficiente...eu care habar nu am de chestii tehnice, dar am dreptul sa "mi se para ceva", nu?
da's uriteeeee.....si tot uitandu-ma la EL (caloriferul mare si urit din sufragerie) mi-a trasnit pina la urma o idee castigatoare! YUPEEE
Revin cu fotografii! (asta-i amenintare! Hi! Hi!)
Hai ca am ajuns acasa si l-am "tras in poza" pe EL, uritu'...bineinteles ca stiti cum arata...nu siu daca mai era nevoie, dar totusi
aici am incercat un element sa vedem  cum iese
Acum, o sa povestesc (si arat) pas cu pas cum il transform, si apoi, o sa si vedem cum iese (sper ca nu o sa mai arate a bloc stil PCR)
1. te incarci cu 15mii de kile de rabdare, intai!
Eu am in casa vopsele acrilice mai toate culorile, si am pus mina pe negru, care iese un negru mat....negru - negru ca taciunele + 1 penson mai aspru, dar e nevoie totusi de un penson special pentru calorifere, de ajunge si "dupa colt" - smecher tare, ce mai!
Dupa ce l-am inegrit, cu un penson cu peri foarte moi am dar cu auriu, dar abia trebuie atins,ca sa ramana negrul la vedere, si auriul sa se prinda doar pe denivelari
Sper ca in citevazile sa-l termin...poate vreo saptamina
ah! si era sa uit! cit e negru e si mai urit!! ICH!!


ICH! ICH!.....oricum mi-a luat vreo 2 ore sa fac atit de putin :((

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...