Friday, November 13, 2009

prima cuvantare

Stii ce ma gindeam....e criza, bai frate, si se simte al naibii la buzunare (cel putin la al meu...dar banui ca nu-i singurul prin care se simte asa...o adiere macar)
Ca o gospodina ce sunt....cind stau dimineata cu cafeaua in brate sa ma trezesc, imi fug ochii si mintea la ce as mai schimba/face prin casa. Si parca nu-mi mai place culoarea peretilor din casa.....si parca usa aia de la debara e urita...mama ei de usa! : )
AH! sa nu uit! sunt o oama nebuna dupa culoare....imi place casa vesela, nu casa tip hotel de lux
imi place  sa se vada, dom'le, de la intrare ca traiesc oameni normali acolo, cu copii, care AU jucarii, si care si le mai uita pe hol, sau prin "living" mofturos zis, sau mai pe romaneste, in sufragerie :D
HAI sa va propun ceva!
Fac(K) mereu cite ceva prin casa....ba vopsesc cite un perete...ba-i pictez copilei in camera un fluturas, schimb mobilele prin casa. As propune sa ne adunam noi asa, gospodinele cu idei crete si sa ne impartasim din proiecte, idei, si alte nebunii

3 comments:

  1. Superba ideea. Uite eu ador la nebunie sa-mi infrumusetez....unghiile. Sunt si eu un fel de gospodina, nu? Dar chiar de ti-am starnit un zambet, sa stii ca eu chiar stiu sa decorez. Uite pensula de la oja mi-a alunecat si pe un vas din baie care ....crapase. I-am trantit cu mare arta o floricica si am rezolvat problema.

    Foto mai tarziu...sa ajung acasa...ca m-ai luat prin surprindere cu ideea ta.
    Dany

    ReplyDelete
  2. sigur ca esti! chiar abia astept sa vad fotografiile tale!

    ReplyDelete
  3. ...eu nu sunt gospodina dar ideea ta este f frumoasa

    ReplyDelete

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...