Tuesday, November 17, 2009

Iarna....

Nu-mi place iarna!!! Nu-mi place ca-i frig....ca mi-e frig....ca-i intuneric cind ma trezesc, si putinele ore cit e soarele pe cer eu sunt la servici si pina termin e iarasi noapte....nuuuu. nu-mi place deloc iarna. m-am hotarit de mult!
Cineva care m-a cunoscut la un moment dat imi zicea ca-s "broasca" [inca mai astept printul (daca mai exista printzi pe lume)] si de asta nu-mi place iarna...ca-s broasca.
M-as muta in tarile calde, sa plec si eu, ca si pasarile calatoare, si sa ma intorc apoi acasa odata cu primavara, sa-mi scot florile-n ferestre si sa-mi infloreasca teiul din fata...
ufff!....mai sunt....3, 4, ....5 luni?
BRRR!

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...