Saturday, December 12, 2009

Pete de vaselina?

Pete de vaselina pe pereti? nici o problema!
Intr-o buna zi cu mult soare, il rugai pe tatal meu sa monteze un intrerupator pentru becul de pe casa scarii...ca el a inteles sa-l instaleze in casa la mine asta-i alta problema...
si cind am venit de la servici...SURPRISEEEEE!!!! ce-i aia? si AIA? si AIAAAA???
niste pete mici negre pe pereti???? dau sa le sterg cu o carp'shoara umeda....mi se incruciseaza ochii caci pata mica neagra ce vroiam sa o sterg se facu mai mare...nici gind sa se mute de pe perete pe carpa
si ma gindeam...."ahaaa...deci trebuia sa cumpar niste var alb..."
in vizita pica si cumnata-mea...care-mi explica..."de ce nu pictezi ceva peste?"
Iata ce a iesit:

as zice ca le-am salvat,nu? ....sau....cit o fi o galeata de var? :D

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...