Thursday, July 08, 2010

Dantela... dantela si tulle...ce delicate!

Am cumparat de curand ceva danteluri, de fapt le-am comandat pe net si abia ateptam sa vina, asa incit chiar in seara cind au venit, m-am si apucat de lucru....
Una dintre ele este o dantela elastica, roz inchis cu un aspect vintage am combinat-o cu tulle crem cu bulinute de la mov la maro, din care am facut flori....citeva paiete mov in mifloc, adauga putina stralucire si definitiveaza ansamblul...
Bratara  - 20 lei
Incuietoarea este din argint tibetan

Bentita pentru par - 35 lei



si colier 25 lei

2 comments:

  1. Am adaugat bratara la noi pe site. Sa ne spui daca vrei ceva modificari.

    ReplyDelete
  2. Multumesc mult! sunt onorata! ti-am trimis un mail As vrea o schimbare doar: "Ioncik Design" in loc de "gospodina bubulina"

    ReplyDelete

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...