Saturday, July 10, 2010

Farfurie pictata - a doua tentativa

     Mda, ce mai! recunosc. Nu sunt prea mandra de prima farfurie pictata, am inscris-o intr-un concurs, de lururi facute pentru prima data...nu i-am da prea multe sanse, din vreme ce nici mie nu mi-a placut foarte mult....
Frunzele, nedefinite, unele flori ce par mai mult pete de culoare...in fine....
    Mie uneori imi trebuiesc citeva zile dupa ce fac  un lucru sa ma hotarasc daca imi place sau nu....sunt nehotarita....de multe ori ma intreb daca e intr-adevar frumos sau e doar un kitch...si care e limita intre...nu o mai stiu, si ma ingrijoreaza ca nu stiu unde e limita dintre frumosul adevarat si kitch (sau o fi valabil pentru fiecare in parte.....)
stii cum se spune: "Beauty is in the eye of the beholder" Si totusi, ma intreb....
   Dar, ca sa imi iau eu mie apararea spun ca fiecare inceput are si esecuri, nu? e prima totusi (farfuria, vreau sa zic), nu?
   Iata a doua incercare, pentru ca nu am renuntat inca la visul dea avea un set de farfurii minunate, pictate, unice, doar ale mele :)




2 comments:

  1. Foarte frumoasa farfuriuta atat ca design cat si cromatic.Nici prima nu imi displace chiar deloc dar intr-adevar cea de acum este mai expresiva..mie personal mi-ar fi mila sa mananc din ea:d...mai bine as pune-o undeva pe perete.Tine-o tot asa si vei avea o colectie de vesela "vesela";)foarte reusita si care sa iti aduca satisfactie si...pofta de mancare:D.
    Pupici,Anca

    ReplyDelete
  2. Multumesc! sunt pictate pe dos, si desi scrie ca vopseaua e non-toxica, nu o sa intre deloc in contact cu mancarea. Recunosc ca am avut emotii cind le-am spalat :D

    ReplyDelete

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...