Thursday, July 29, 2010

Usa de la dormitor

re   Stau in intuneric si privesc usa de la dormitor....nu..nu prea imi place usa asta....e din lemn, maroniu, nici inchis nici deschis, un maroniu nedefinit, fara nici cea mai mica urma de personalitate. Are 8 ochiuri pentru geam...dar nu si geam....un maner urit tare...oare cum de l-am suportat atit? ma mir si eu
    Trebuie sa ii dau o alta viata....
           O viata in care va fi luminoasa, frumoasa, vesela..............
Incerc sa mi-o imaginez diferite culori, cum i-ar sta mai bine. O lupta destul de strinsa se da intre ALB si WENGE.

...si totusi:
Daca la alb adaug un geam sablat, si vitralii lucrate cu banda de plumb negru, si flori rosii, cred ca as fi multmita de noua viata a usii de la dormitorul meu. In plus un maner de ceramica alba cu flori ar fi ideal!
(oare se gasesc?)

Un mic exemplu (cu toate ca as vrea sa iasa muuuult mai frumoasa) (mai, ce lipsita de modestie sunt!)


Imi plac la nebunie in general curbele ample ale benzii de plumb pe sticla, si aici pe paleurile de sus in special.

Ah! si inca ceva! bunica mea avea la usile de interior o mica bordura de lemn, ca si cum ar fi fost scultat, ca sa tina sticla, ce era prinsa dupa montarea gemului in cuisoare foarte mici.... (stiu ca nu am nici un  talent la explicatii, dar daca ati inteles si stiti despre ce zic, si ati vazut pe undeva, va rog sa-mi dati de stire!) Multam!
Bineinteles ca daca voi face acest proiect, voi posta rezultatul.

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...