Saturday, August 07, 2010

Ma enervez eu pe mine insumi de-mi vine sa ma iau la palme

1. Am zis ca nu o sa ma mai pling niciodata de nimic, pentru ca mi se pare destul de adevarata vorba: "Fiecare are soarta care o merita"
Bine, bine, nu aruncati cu oua in mine! vorbesc despre adulti in general, si despre mine in special. De cind am ramas cu salariu in jumate (is bugetara) ma cam enerveaza jobul...dah...era de asteptat., nu?..si totusi nu am nici un drept sa ma pling.
        Vreau o viata mai buna!
                Buuun. si? Care-i planul? ce faci pentru asta?
                        Mmmmm........aaaaaaaaaaa....paiiiiiiiiiiiiiiii........
SEE WHAT I MEAN?
raspuns posibil: muncesc mai mult. Vorba aia: "Do or do not! don't try!"

2.Am faut o husa de telefon. si o aveam la mine la servici. O colega m-a intrebat cit vreau pe ea.
eu:  "Mmmmmm.................aaaaaaaaaaaaaa...................paaaaaaaaiiiiiiiiiii....cit vrei tu ."
stupid stupid stupid. Oare ce-i asta? vreo modestie de doi lei sau ideea ca munca si  ideile mele nu merita rasplata?
Raspuns corect: 18 lei. Nu era asa de greu, nu?

5 comments:

  1. :D ok..ok...si pana la urma la cat s-a licitat husitza de telefon?how much ai primit pe ea;))?iti inteleg ezitarea.....asa patesc si eu...cand e vorba de persoane apropiate ...daca ar fi vorba de persoane straine in mod sigur nu as avea retineri...dar te gandesti ...daca persoana caruia ii propui un pret i se va parea prea scump...si de aici se despica firul in patru..ca va crede nu stiu ce ...etc....asa ca ....sa ne luam o marja de siguranta si la orice produs hand made punem din timp un pret pe verso:P...intrebarea si raspunsul pe verso.

    Pupici

    ReplyDelete
  2. :)) mi se intampla si mie sa raman fara replica, la intrebari de genul. nu de alta, dar ma cam iau prin surprindere;))

    ReplyDelete
  3. da, mi se pare greu sa vand cuiva apropiat orice, mi-e rusine sa cer bani....in schimb fiica-mea, e jale :))
    Am dat unei prietene doua tablouri picatate de mine si mi-a zis: "sper ca nu le dai iara cadou!!"

    ReplyDelete
  4. Hmmmm...eu eram "colega" si abia astept sa ajumg luni la serviciu sa vorbesc cu ioncik. Mi-e tare draga siiii...asa e; are prea mult bun simt ca sa-si evalueze creatiile. Cred ca asa suntem....(si sper sa nu ma dau mare cand spun) NOI artistii sau ma rog oameni cu simt artistic. Azi de pilda am pictat unghiile unei prietene....desigur...fara bani....doar ca ea s-a simtit sa le aduca niste napolitane la baieti. Asa se face ca tund pentru ciocolati, oua, branza....Cum s-o fi chemand si activitatea asta pe care o fac eu...nu stiu...dar imi place sa infrumusetez...oamenii...Ce bine ar fi sa pot face asta si cu caracterele lor....
    Te pup ioncik....si pretul corect de 18 lei e f bun....

    ReplyDelete
  5. Esti mai mult decit draguta, ca de obicei,
    ....si tot mi-ar fi rusine sa iau bani de la tine :D

    ReplyDelete

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...