Tuesday, August 10, 2010

Those americans!!!

Deschid pagina de yahoo, sa intru pe mail....si de multe ori ma opresc nitel si citesc din stirile de-acolo, nu de alta, dar as vrea sa mai stiu ce mai zic americanii astia.... se petrece in lumea larga, in afara de ce-a mai zis Boc si unde a mancat nush'ce manelist....
           aaa!!! si o mica mica paranteza: ce-i frate cu invazia de emisiuni  in care fete si baieti "vedete" dau cu grebla si curata cartofi????
in fineee....
stirile de azi:
1. fetele ajung in zilele noastre la pubertate mult mai devreme decit in alte timpuri, chiar si la 7 ani. (vaiii frate!!! la 7 ani!)...ar fi ceva de discutat si aici, dar nu o citesc si trec mai departe:
2. un vas cargo se rastoarna, in urma coliziunii cu un altul, si "baietii" au prins in fotografie cum cad containerele in apa...mmmda...crunt, dar au sigur asigurare..
Ia uite si una care merita un click sa vad mai pe larg despre ce e vorba:
Zice-se ca o tipa care avea un job buuun, si la un moment dat si-a dat seama ca are de toate si e nefericita cu 15 mii de papuci si un apartament urias. Influentata de un site care incurajeaza oamenii sa taisca mai simplu, cu mult mai putine obiecte personale - doar 100 (daca am 10 clamite de par am incurcat-o :)) , isi da demisia.
nu l-am terminat de citit....am sarit citeva paragrafe...am ajuns undeva unde spuneau despre extraordinarul fapt ca are doar 5 perechi de sandale.....
....mai sar paragrafe.......mama ei e oripilata de decizie....mai sar....eh!
Those americans!

Ma intreb cum ar fi un asa articol scris in Romania.....
Ma ajuta pe mine guvernul sa traiesc cit de simplu e posibil, sub-simplu mai simplu decit sub-simplu. Sper sa nu rod tocurile la sandalele care le am...ca alteleee....

Those americans!!!

Iaca si articolul (ca poate aveti mai multa rabdare ca mine si-l cititi pin'la capat)

But will it make you happy?




Cuvinte scrise pentru tatal meu care "iubeste" tare America :D si care implineste azi ceva ani!

La multi ani tata!!!

   Parintii mei iubiti

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...