Sunday, September 19, 2010

Bratari de toamna

Odata cu racirea vremii, eu, cel putin, parca mi-as dori sa am accesorii care sa imi dea o senzatie de calduros, pe linga cea de frumos. Si uite asa, mi-am scos ghemusorele de ata, si andrelele si m-am apucat de impletit bratari!
Inca nu am reusit sa le fotografiez pe toate, dar in curand, sper, de fapt am pe lista "de facut" azi si le voi posta. Promit!
Tare ma bate gandul sa fac un tutorial, doua.
1. Setul alb-negru:

Impletite din mohair pufos, si cu margelute in contrast.
Le puteti gasi aici:
sau

2. Bratara Moon Flower
Realizata din 4 bratari din snur tricotat in degrade (gri, albastru, orange,rosu) unite de o floare din fetru bleo 
sau

....to be continued.


1 comment:

  1. Astept cu drag si alte bratari tricotate si pufoase,in magazinul de pe breslo!Cu drag,Ruxandra

    ReplyDelete

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...