Friday, September 24, 2010

Colier impletit sau..CUM? Bre, Cum??

Am citit in locuri diferite, ca ar trebui sa fac o schita, apoi sa incep sa lucrez efectiv.
Insa eu nu functionez dupa tiparul  asta. Sa povestes cum s-a nascut un colier tricotat...
Iau cutia mea cu ghemusoare...sculuri si alte fire...aleg unul alb crem, un set de andrele si incep
***pun citiva ochi...mmmm...sa zicem vreo 6...tricotez asa un snur destul de grosut ...apoi imi vine ideea sa il impart in patru..dar 6 ochi nu prea ii pot imparti egal, deci, inmultesc pina ajung la 12...aleg primii 3 si restui ii uit pe firul de plastic al andrelelor.
***de-aici incepe povestea celor 4...adica 4 snurulete a cite 3 ochi fiecare...nu egali...ci de-aiurea; cind vreau, ma opresc si iau alti trei...Hmmm arata ca o caracatita in momentul asta.
***dupa ce cele 4 tentacule au fost terminate...de zile...de ate...cum vreti...le cos frumos
***acum vine partea chinuitoare, dar nu in sensul rau, ca imi place sa zburd printre diferite idei...o floare..doua flori o fi neagra...rosie sau gri; sau in acelasi ton: un maroniu
***imi iau cutiuta fermecata plina de minunatii, margelute, si alte actibilduri, aleg ceva si cos...si cos uneori mai si descos.
Dupa citeva ore sunt fericita, dar si obosita.."fac maine fotografii" imi zic, si merg sa dorm...e tarziu.

mmm...sa-l pun pe Etsy? sau sa mi-l pastrez?

PS Mi-a expirat taxa platita pe Breslo pe 22 sau 23. Nu am dat mare importanta pentru ca nu sunt hotarita daca sa o prelungesc sau nu.
Deci, daca dati click pe un link mai vechi, nu va functiona.
Imi pare rau.

3 comments:

  1. Supeeeerrrbbb ( la superlativ ;) ) ..iar povestea lui foarte frumoasa :) .Iti multumesc ptr minutele de incantare cindu-l si privindu-l.Nici eu nu functionez dupa schite :D ...schita mea e postul de pe blog cu produsul finit :D .Pupici

    ReplyDelete
  2. Multam fain! Ma bucur a ti-a placut! ...si daca faci ceva degenul, vreau si eu sa vad!:)
    Spor la frumuseti!

    ReplyDelete
  3. slabe sperante sa pot face o asemenea minunatie :)) ...numai daca se intampla un miracol si invat sa tricotez/crotesez ...dar la capitolul asta is antitalent 1000% asa ca am abandonat ideea ..dar stai linistita am multeee sa iti arat ..pupici

    ReplyDelete

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...