Tuesday, November 02, 2010

Colier impletit gri cu accente galbui (ca de pui :))

       Am intrat intr-o mercerie, si aici sunt ca un copil scapat in magazinul cu bomboane....
Ma entuziasmez si vreau sa cumpar tot, noroc ca ma trezesc la realitate cind ma uit in portofel si-mi dau seama de bugetul disponibil....
      si totusi...Am cumparat doar vreo 4 culori de elastic colorat....citeva fire de impletit, 2-3 nasturei acolo, ceva ate de cusut.....
...Of! sa ma dea cineva afara din magazinul asta! Va rog!




nu e primul lucru facut din cele cumparate dar e cel de care sunt cea mai mandra....so far!


Are cam 1.5m cordonelul impletit...si poate fi purtat in doua sau in trei...sau cu un nod imens ...cum iti doresti!


1 comment:

  1. Astept cu nerabdare colierul din imagine pe care am avut placerea sa-l "probez". Intamplator mi-am cumparat cateva bluzite ...cam decoltate si chiar am nevoie sa-mi incalzesc....(ca sa nu zic acopar)gatul. Sopr la treaba!

    ReplyDelete

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...