Monday, January 06, 2014

...prima postare


Mammmmaaaa! Mamaaaa! mi-e foame!
Eu: iar ti-e foame?!? Shock si groaza..de cele mai multe ori am un frigider destul de sexi....mai mult ca ma simt o ticaloasa atunci cand arunc mancare la gunoi, ca nu sunt genul re-foloseste, ca le uit prin cutii prin spatele rafturilor, ca....etc
Buun! de multe ori sunt in pana de idei, ce sa mai servesc familiei la masa...mai intreb o colega, parintii, o prietena, mai nou ma inspir mult de pe Facebook. (da, am cont pe facebook, cine nu are?..stiu eu pe unii paranoia de se tem sa nu le fure careva identitatea...) sa ma intorc....ce ziceam?
pana de idei....frigider golut....trebuie sa incropesc ceva. - asta-i una
a doua e ca-mi place sa fac fotografii la mancare, ca imi place sa impartasesc ce fac...si ca sa nu obosesc pe toti de pe FB si sa nu raman fara prieteni pe tema asta....mi-am facut blog.

nu. Pai, nu. Nu-s bucatareasa, si de cele mai multe ori nu-mi iese nimic bun...si ai mei stramba din nas cand incerc si eu sa fac cate un fonfeu.....

habar nu am ce-i aia "reductie" ...bine ma alint, probabil fierbi pana scade, dar tot de fonfeuri suna...."reductie de vin" frateee!

La ce sa va asteptati? Nu stiu....sa bat eu campii despre ce se intampla prin oalele mele.
Pam! Pam!

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...