Tuesday, January 07, 2014

Pachetelul pentru scoala

Nu-i asa ca visam cu totii, ca micutii nostri sa manance sanatos, fara monstruletii de E-uri...fara chipsuri, snacks-uri si dulciuri extreme? Cum ce dulciuri extreme? stii, chestiile alea transparente, de stau pe un bat, numite acadele, de exemplu....mii de feluri de bomboane colorate...de le fac dintii si limba albastre (si nu, nu albastru de la struguri negri sau mure...nu de ala)

nu vreau sa fac pe nebuna, dar as trece chipsurile, alaturi de tigari, atat de groaznice mi se par...ce-s astea? la ce sunt bune? de ce nu pun si pe punga de snacksuri : " dauneaza sanatatii" ...

nici nu ma opun total, daca fiicei sau mie mi e face pofta de ceva de genul, cumpar, nu zic nu total, doar ca pe cat de rar posibil, pe atat mai bine.

Bun, dupa atata intro, sa trecem la pachetelul de la scoala.

Ce mananca cei mici la scoala? le dati sandwich-uri? ce bine era la gradinita! mirosea demential pe hol dimineata cand o duceam, aproape ca simteam meniul...as fi cerut si eu o portie. Am avut un noroc enorm sa mearga la o gradinita cu bucatarie proprie, unde se faceau chiar si micile gustari: cate o placintita, o prajitura facuta acolo. Minunat! Si zic acum, ca niciodata nu e pre tarziu: Multumesc mare, mare si gras tuturos celor de la Gradinita Cuv. Parascheva din Iasi! Chiar tututror, doamenlor bucatarese, ingrijitoare, educatoare si d-nei Director (Doamna Mardare), care e o femeie minunata!

iar deviez de la subiect.....

Apoi am inceput scoala. ce mananca la scoala, fara sa se plictiseasca, fara sa ceara cativa lei in fiecare zi si sa-si cumpere ce gaseste la chioscul de la scoala?

Azi, mi-a cerut sandwich....ah! ce ma bucur sa aud! il fac cat de bun, ca sa il manance...sa siba si de unde imparti cu colegii...mai fac schimb; musca si tu de la mine, vreau si eu 2 biscuiti....intotdeauna ce are celalalt e mai bun, nu-i asa?

mama lui de prajitor de paine, ca s-a stricat....ce pot sa-i cer ca e o firma de pe un vapor, si a functionat cativa ani buni, de-i cadeau tabliile laterale. dar daca mergea, l-am folosit!

Acum ca s-a stricat, am scos repejor tigaia pt clatite si am aruncat 4 felii de paine. Au incaput absolut perfect! 

Paine cu bob intreg, unt, ardei gras rosu, pastrama de piept de pui
(da, mananc unt, imi place la nebunie, cu toata grasimea lui! Nu! Nu folosesc margarina, decat la unele prajituri (care nu le fac, dar hai, sa nu par extremista) 

Si branza topita o cam evit....neh! ce sa fac...o sa vedeti cati pitici am!



puse frumos....apasat bine, bine, sa se contopeasca nitel.




Pai, da. cand se termina, una se termina toate: servetele albe, servetele colorate, hartia de bucatarie...
Nu-i bai. Am sarit pe hartia de copt, si o bucatita de sfoara, ca dau bine impreuna.

Asta mananca azi la scoala bebitza mea (si inca un coleg doi/ doua)

Cu inimioara de rigoare
Mi-ar place sa aud pareri. ce le dati pachet copiilor?

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...