Sunday, January 12, 2014

Mic dejun de weekend

... ne trezim tarziu...mult mai tarziu decat ar trebui, cu soarele zambind timid dupa cativa nori gri si amenintatori. E o lumina cel putin stranie afara.
In timp ce storc ibricul de ultima cafea ramasa, ma gandesc....si imi aduc aminte de o frittata pe care am vazut-o cu mult timp inainte la  Ama in bucatarie (iarasi cu un click ajungeti la reteta ei) si pentru ca eu am retinut iarasi doar ideea de baza, recapitulez ce am disponibil.

De fapt ea (reteta asta) e si cauza principala pentru care mi-am luat tigaia cu maner detasabil he! he!

hai sa vedem ce e in frigider: oua (bineinteles), smantana, cas, ceva sunca, masline, si de la congelator a sarit un amestec mediteranean (zic ei)...

Am pus putin ulei de masline, legumele, masline si sunca pe foc

pierdute intre legume apare conopida si cu mult apreciatul ei frate broccoli, morcovi galbeni taiati felii, si "baby carrots", pastai si felii de dovlecei. Am mai adaugat eu ardei gras rosu.

e o dimineata in care soarele patrunde in casa....nu l-am vazut de ceva vreme, parca numai intunecat a fost

am batut ouale cu ceva smantana si apoi am adaugat si cubuletele de cas
(sa nu uitam de sare si piper, tot aici)
 


 Putin pe foc, si apoi in cuptor


Ce bine arata, si miroase a pizza!



Surprinzator, mi s-au parut delicioase pastaile din amestecul mediteranean de legume si recunosc ca nu prea a fost apreciata conopida, dar pe ansamblu, o recomand!



(alaturi suc de morcov si portocale)

Sanatosi sa fiti!


No comments:

Post a Comment

Thank you for taking time to leave a comment! I love hearing from you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...